środa, 4 maja 2011

Jeden dworek - jedno zdjęcie

Jak na mnie, to średnia dość wysoka.







3 komentarze:

  1. 1 i 4 moim zdaniem bardzo dobre. Jakość oczywiście na najwyższym poziomie. Nie mogę jednak przeboleć zbiegów perspektywicznych w architekturze. Dotyczy to wszystkich naszych zdjęć z dworków (choć, akurat w Twoich zdjęciach to tak bardzo nie razi). Trochę mnie to wkurza, ale co zrobić. Wszyscy musielibyśmy sprawić sobie shifta... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój obiektyw 50mm jest dość kiepski pod tym względem tzn. ma dość dużą dystorsję. Dlatego kombinuję jak mogę przy kadrowaniu. Są jakieś shifty do Mamiyii, ciekawy jestem jakie mają możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  3. trzeba kupić coś w formacie 4x5 cala. Zdjęcia jak dla mnie lux! Drugie mi się bardzo podoba i pierwsze a najlepsze chyba czwarte. Trzecie trochę mniej ;p

    OdpowiedzUsuń