sobota, 22 marca 2014

Parcice i okolice




4 komentarze:

  1. Marcin dla mnie świetne zdjęcia. Na trzecim nawet mnie złapałeś :) czwarte jest super jak wyglądasz zza muru. Drugie też jest niesamowite jak doświetliłeś ten pień od strony przeciwnej do słońca. Pierwsze znowu kadr - świetny a byłem tam z Tobą i nie zauważyłem. Super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Na trzecim przypadkowo złapałem Twój cień, zobaczyłem to dopiero po zeskanowaniu i byłem miło zaskoczony, zdjęcie dla mnie stało się o wiele ciekawsze :)

      Usuń
  2. świetnie się ogląda i ten wielki platan na ostatnim zdjęciu - kiedyś udało mi się popełnić podobne - no ale inne :)
    http://polewkadrze.blogspot.com/2011/05/dwor-w-kaweczynie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, tylko na moim zdjęciu mury są niestety trochę zakrzywione, mogłem użyć innego obiektywu.

      Usuń